دوره آموزش سئو و به همراه دوره توضیح داده شده مبانی سئو

Wiki Article

سئو مجموعه فعالیت هایی است که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا انجام میدهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکنندگان بیشتری جلب کنیم.

استفاده‌ی بیش از حد از کلمه‌ی کلیدی در متن (تراکم بیش از حد بالا)، بهره بردن از تگ‌های غیرمرتبط با محتوا، استفاده از مطالب کپی و امثال آن از جمله تکنیک‌های رایج در سئوی کلاه سیاه محسوب می‌شود.

به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها از روش‌های متداول و مورد تایید گوگل هستند و از نظر تقسیم‌بندی جزو کلاه سفید حساب می‌شود.

تصور کنید شما یک فروشگاه اینترنتی موبایل دارید. با ابزارهای مربوط به آمار جستجوی هر عبارت در گوگل متوجه می‌شویم مردم با عبارت‌های مختلفی روزانه حدود ۸ هزار بار برای «خرید موبایل» یا عبارت‌های مشابه جستجو می‌کنند.

همیشه سعی کنید عنوان سئوی مطالبتان را جذاب بنویسید و نکات زیر را در آن‌ها رعایت کنید.

توصیه من این است که تا وقتی در زمینۀ سئو حرفه‌ای نشده‌اید و با ساختار گوگل و طرز کار الگوریتم‌های آن آشنایی کاملی ندارید، از این روش استفاده نکنید.

چون رفتار کاربران در صفحه سایت شماست که برای گوگل مهمه، وقتی کاربر زود صفحه سایت شما را ببنده و مدت زیادی توی سایتتون نمونه جایگاهتون میاد پایین. پیشنهاد می کنم در مورد الگوریتم های گوگل مطالعه کنید و مقدمه مطلب استراتژی محتوا را حتما بخونید.

در حوزه کسب‌وکار اینترنتی فعال هستم و تخصصم تولید محتوا هست! سعی می‌کنم محتوای ارزشمند و کاربردی در اختیار شما کاربران عزیز قرار بدم :)

از جمله سوابق کاری ایشان می‌توان به دستیار مدیریت و وبمستر فروشگاه اینترنتی رایانه دات کام در هلدینگ گرین‌وب، وبمستر و مدیر تیم تولید محتوای فروشگاه اینترنتی مشهد کالا، مدیریت و اجرای فروشگاه اینترنتی ایلیا کامپیوتر اشاره کرد. پیام مختارنیا / مدیر دیجیتال مارکتینگ برند اوکی اکسچنج

لازم است در بحث آموزش سئو سایت به زبان ساده با لینک و بک لینک نیز آشنا شوید. چرا که این دو موضوعاتی مهم در بحث سئو هستند. لینک به این صورت است که شما به کلمه‌ای در مقاله خود لینک دهید و با کلیک بر روی آن کلمه وارد صفحه سایت دیگری می‌شوید. این کلمات معمولاً با رنگ، فونت و سایز متفاوتی نوشته می‌شوند تا کاربر به راحتی آن را ببیند.

اولاً با این کار به گوگل نشان می‌دهید که محتوای صفحۀ شما مرتبط با آن صفحۀ خوبی است که لینک کرده‌اید و شاید حتی این پیغام را به گوگل برسانید که مطلبی کامل‌تر از نوشتۀ رقیب تولید کرده‌اید.

پیمان عزیز خوشحالیم که نقشی در جهت یادگیری و رسیدن شما قله های موفقییتون داشتیم , این نظر شما برای ما خیلی ارشمنده و افتخار میکنیم که دانشجویی مثل شما داریم , موفق باشید.

راستی تو بخش گوگل وبمستر تولز دوبار عبارت “بکلینک داخلی” اومده، فک کنم یه دونشو میخواستین بنویسین “بکلینک خارجی”

در آکادمی آموزش سئوی نوین مقالاتی جامع دربارۀ اصول سئو و ده‌ها نکته مهم نوشته‌ایم. تمام این مقالات با دقت بالایی نوشته شده و به‌‌روزرسانی می‌شوند.
هدف نهایی ما داشتن فارغ التحصیل هایی خلاق، حرفه ای و پرتلاشه تا بتونیم با هم برای داشتن جامعه ای پویا قدم برداریم. لینک های مفید

استفاده‌ی بیش از حد از کلمه‌ی کلیدی در متن (تراکم بیش از حد بالا)، بهره بردن از تگ‌های غیرمرتبط با محتوا، استفاده از مطالب کپی و امثال آن از جمله تکنیک‌های رایج در سئوی کلاه سیاه محسوب می‌شود.

در این بخش از مقاله سئو به بررسی مهم‌ترین مزایای سرمایه‌گذاری روی سئو می‌پردازیم:

برای مثال عبارت کشاورزی پایدار را در نظر بگیرید. با سرچ این عبارت در گوگل بر اساس اصول سئو کردن کلمه در سایت موردنظر، سایت مذکور در رتبه بالای گوگل قرار می‌گیرد و بازدید آن به شدت افزایش می‌یابد.

بله گوگل از شاخص نرخ پرش در رتبه‌بندی سایت‌ها استفاده نمی‌‌کنه.

حالا یکی از عوامل تاثیر گذار روی سرعت سایت چیست؟ حجم عکس‌ها!

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به نوین می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

گواهی دانشگاه شریف , در انتهای دوره گواهی معتبر دو زبانه دانشگاه شریف دریافت می کنید که نمونه گواهی رو می تونید همین جا مشاهده کنید

حال شاید این سوال همچنان در ذهن شما باقی مانده باشد که سئو چیست و با انجام چه فعالیت‌هایی سایت بهینه می‌شود که در این مقاله به طور کامل به توضیح مبانی اولیه سئو می‌پردازیم.

برترین افزونه‌های کروم که برای سئو سایت به آن‌ها نیاز دارید

تکنیک های سئو خطایی هنگام ارسال درخواست شما رخ داده است.ورودی های خود را کنترل کنید و دوباره امتحان کنید

ما تجربه‌های خودمان را در چندین مقاله منتشر کرده‌ایم. مقالاتی که مبتنی بر منابع معتبر و تجربه هستند و مهم‌تر از همه سعی کردیم به زبان ساده برای همه قابل درک باشند.

در مبحث آموزش سئو به زبان ساده یکی از مهم‌ترین موضوعات سئو کلاه خاکستری است. این روش یکی از پرکاربرد ترین روش‌ها می‌باشد و درصد زیادی از صاحبان سایت و سئوکاران از این روش استفاده می‌کنند.

حالا یک سوال: شما وقتی برای چیزی در گوگل جستجو می‌کنید جواب سوال یا نیاز خود را کجا پیدا می‌کنید؟ خیلی کم پیش می‌آید چیزی که دنبالش هستیم را در نتایج اول یا نهایتاً در صفحه اول پیدا نکنیم.

Report this wiki page